Assalamualaikum dan salam 1Malaysia kepada semua pengunjung dan khasnya JAV-JAV Malaysia. Tujuan blog ini dibuat adalah untuk mengisi sedikit maklumat dan aktiviti JAV Hilir Perak untuk dikongsi bersama. Jika anda mempunyai sebarang info menarik, anda bolehlah email kepada kami di msi@inform.gov.my

Pada Pendapat Anda, Apakah Gred yang paling wajar untuk Juruaudio Visual N17?


Tuesday, December 30, 2008

Kursus Fully Audio System Juruaudio Visual Jabatan PeneranganNegeri Perak







Pada 21 dan 22 Dec 08 yg lalu satu kursus Fully Audio System JAV Jabatan Penerangan Malaysia negeri Perak. Kursus ini diadakan bagi memahirkan semua JAV untuk menggunakan peralatan FAS yang baru. Peralatan FAS ini berharga RM 291000 diberikan oleh ICU Jabatan Perdana Menteri kepada Jabatan Penerangan Malaysia untuk digunakan pada majlis-majlis rasmi Kerajaan*.

Kekuatan FAS ini sejauh hampir 1 Km dari segi kejelasan bunyi. ia memerlukan banyak tenaga elektrik untuk menjana peralatan ini. Ketinggian alat ini setinggi hampir bumbung rumah. Tenaga pengajar adalah dari Penyelia JAV Kuala Lumpur dan beberapa orang pihak swasta.

Kursus ini turut memberi hadiah kepada JAV yang sudah berkahwin sejak tahun 2006 hingga sekarang. Band undangan adalah dari Nas Record dari Batu Gajah Perak untuk membantu ujian live band.

Sekalung penghargaan kepada Tuan Syed kerana menjayakan kursus ini dan Pengarah Penerangan Negeri Perak kerana terus memberi komitmen kepada JAV Perak.

1 comment:

Idham Muchtar said...

Assalamualaikum saudara...saya Idham-JAV Sarikei,Sarawak.Boleh bagi saudara punya email?Saya ada hal nak berbincang dengan saudara ni.
thanks ye.


topik hangat

1) Pameran Foto dan Pelancaran Buku Sebutir Permata Di Atas Takhta: Pemerintahan 25 Tahun Sultan Azlan Shah. Klik Sini

2) Kenaikan Pangkat Secara Automatik Selepas 15 Tahun Berkhidmat. Klik Sini

3) Kursus Fully Audio System Jabatan Penerangan Perak. Klik Sini


JAV Blog List

Carian Mudah Dan Pantas