Assalamualaikum dan salam 1Malaysia kepada semua pengunjung dan khasnya JAV-JAV Malaysia. Tujuan blog ini dibuat adalah untuk mengisi sedikit maklumat dan aktiviti JAV Hilir Perak untuk dikongsi bersama. Jika anda mempunyai sebarang info menarik, anda bolehlah email kepada kami di msi@inform.gov.my

Pada Pendapat Anda, Apakah Gred yang paling wajar untuk Juruaudio Visual N17?


Wednesday, March 18, 2009

Kursus Pengurusan Jenazah dan Ceramah Zakat

Pada 17 Mac 2009 telah berlangsung satu Kursus Pengurusan Jenazah dan Ceramah Zakat di Masjid Selekoh Bagan Datoh Perak. Kursus ini mendedahkan mengenai pengurusan jenazah dalam pelbagai situasi samada cara biasa, darurat, dilanda penyakit dan sebagainya.

Kursus ini dimulakan dengan sesi ceramah pada jam 9 pagi kemudian sesi minum pagi. Selepas itu sesi praktikal dimulakan. Pelbagai persoalan kini terjawab mengenai kekeliruan, kesilapan dan segala pengetahuan pengurusan Jenazah. Gambar di atas bukanlah jenazah sebenar sebaliknya seorang budak sekolah maklumlah sekarang ni cuti sekolah. Beliau di beri saguhati kerana rela menjadi model jenazah.

Pada sebelah petang berlangsung ceramah zakat. Segala persoalaan mengenai pembayaran zakat harta, perniagaan, pertanian, emas dan sebagainya terjawab dan tidak lagi rasa tertanya-tanya oleh peserta yang terlibat.

Berikut beberapa gambar mengenai kursus pengurusan jenazah :



No comments:


topik hangat

1) Pameran Foto dan Pelancaran Buku Sebutir Permata Di Atas Takhta: Pemerintahan 25 Tahun Sultan Azlan Shah. Klik Sini

2) Kenaikan Pangkat Secara Automatik Selepas 15 Tahun Berkhidmat. Klik Sini

3) Kursus Fully Audio System Jabatan Penerangan Perak. Klik Sini


JAV Blog List

Carian Mudah Dan Pantas