Assalamualaikum dan salam 1Malaysia kepada semua pengunjung dan khasnya JAV-JAV Malaysia. Tujuan blog ini dibuat adalah untuk mengisi sedikit maklumat dan aktiviti JAV Hilir Perak untuk dikongsi bersama. Jika anda mempunyai sebarang info menarik, anda bolehlah email kepada kami di msi@inform.gov.my

Pada Pendapat Anda, Apakah Gred yang paling wajar untuk Juruaudio Visual N17?


Tuesday, December 30, 2008

Majlis Perasmian Pejabat Kemajuan Daerah Hilir Perak

30 Dec 2008- Teluk Intan : Satu majlis perasmian Pejabat Kemajuan Daerah Hilir Perak dan Batang Padang telah dilangsungkan di hadapan Pejabat tersebut di Taman Melor Teluk Intan. Pejabat ini yang dikenali ICU merupakan agensi di bawah Jabatan Perdana Menteri berfungsi menyampaikan segala bentuk perancangan dan perbelanjaan daripada Kerajaan Persekutuan terus kepada rakyat dan Jabatan-jabatan Persekutuan Daerah.

Kehadiran seramai hampir 1000 orang adalah terdiri dari kalangan Pengerusi JKKP dan penduduk kampung. Majlis ini dihadiri oleh Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Dato Seri Dr Hj Ahmad Zahid Hamidi sebagai Perasmi Pejabat Kemajuan Daerah Hilir Perak dan Batang Padang.

Terima kasih kepada JAV yang membantu aku iaitu Tuan Syed dari Ipoh dan Ustaz dari Manjung. Kapasiti Audio adalah memuaskan.

No comments:


topik hangat

1) Pameran Foto dan Pelancaran Buku Sebutir Permata Di Atas Takhta: Pemerintahan 25 Tahun Sultan Azlan Shah. Klik Sini

2) Kenaikan Pangkat Secara Automatik Selepas 15 Tahun Berkhidmat. Klik Sini

3) Kursus Fully Audio System Jabatan Penerangan Perak. Klik Sini


JAV Blog List

Carian Mudah Dan Pantas